به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، دکتر سیداحمدرضا پیش بین مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و پاسخگویی به شکایات دانشگاه جامع علمی کاربردی از آغاز به کار سامانه مدیریت درخواستها و رسیدگی به شکایات این دانشگاه خبر داد.
مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و پاسخگویی به شکایات دانشگاه جامع علمی کاربردی با اعلام این خبر افزود: این سامانه در راستای ارتقای حقوق شهروندی و اجرای دولت الکترونیک و افزایش سرعت پاسخگویی به شکایات، روانسازی امور اداری، ارتقای سطح شفافیت و امکان رهگیری و رصد دقیق شکایات و دریافت گزارش سوء مدیریت ها یا موارد نقض حقوق شهروندی، فعالسازی شد.
لازم به ذکر است از ابتدای سال جاری کلیه درخواستها و شکایات در دانشگاه جامع علمی کاربردی فقط از طریق سامانه مذکور به آدرسhttps://ticket.uast.ac.ir قابل دریافت بوده و با توجه به لینک شدن این سامانه با سامانه اتوماسیون اداری وزارت علوم و قابلیت پیگیری برخط شکایات و گزارشها و بالاخص با توجه به شرایط کرونا و ضرورت رعایت پروتکلهای بهداشتی و منع آمد و شد در ادارات، از پذیرش شکایات و اعلام تخلف و موارد نقض حقوق شهروندی و تخلفات پژوهشی و علمی به صورت فیزیکی و کاغذی امتناع نموده و موارد فوق صرفاً از طریق سامانه مذکور قابل دریافت و پیگیری خواهد بود.